Cushman & Wakefield Echinox: Românii au cheltuit anul trecut 36 mld.euro în marile reţele de retail, în creştere cu 11%. Afacerile retailerilor au crescut în medie cu 11,5% pe an, în 2019 - 2023
Românii au cheltuit anul trecut 36 de miliarde de euro în marile reţele de retail, cu 11% mai mult comparativ cu 2022, din care 22,5 miliarde de euro, respectiv peste 60% din total,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Tot mai sus
- Opinie Deloitte: Economia circulară în retail. De unde începe schimbarea?
- Francezii de la Catinvest investesc 36 mil.euro în extinderea ElectroPutere Parc din Craiova, odată cu deschiderea unui nou magazin Leroy Merlin
- Freshful by eMag: Românii au comandat peste 30.000 de litri de bere în primele două săptămâni ale EURO 2024, în creştere cu 25% faţă de perioada anterioară
- ZF Agropower. Reţeta unui distribuitor de ingrediente care ţinteşte 100 mil. euro: a ajuns la 150 de angajaţi în şase ani şi vinde 3.500 de produse către 5.000 de cofetării, patiserii, restaurante şi hoteluri