Daniel Gross, Penny România: Am crescut cu 14% în 2021, depăşind pragul de 1 mld. euro, şi credem că putem menţine ritmul şi în 2022, în pofida contextului dificil. Tot timpul au existat provocări. Compania a obţinut în 2021 un profit net de 123 mil. lei (25 mil. euro), cu 45% mai mare decât în anul anterior
♦ Este cel mai bun nivel de la intrarea pe piaţa locală acum 17 ani.
Lanţul de peste 300 de magazine de tip discount Penny şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- FT: Comisia Europeană vrea să înlocuiască îngrăşămintele ruseşti cu bălegar european
- Franţa a adoptat „principiul suveranităţii alimentare”, care ar trebui să arate noua direcţie a agriculturii franceze
- Polonia a fost detronată de China din poziţia de principal furnizor de electrocasnice al UE. Rzeczpospolita, cel mai mare ziar de business polonez, acuză scăderea competitivităţii şi relocarea producţiei în ţări mai ieftine, cum este România
- Tabloul pieţei muncii la final de 2024: creştere lentă, dar stabilă. Recrutarea şi salariile au continuat să crească. IT-ul rămâne cel mai bine plătit sector
- Afaceri de la Zero. Ză Kup, concept de pahare reutilizabile pentru evenimente, vrea să iasă peste graniţe „Anul trecut ne-am dublat cifra de afaceri“