Daniel Gross, Penny România: Am crescut cu 14% în 2021, depăşind pragul de 1 mld. euro, şi credem că putem menţine ritmul şi în 2022, în pofida contextului dificil. Tot timpul au existat provocări. Compania a obţinut în 2021 un profit net de 123 mil. lei (25 mil. euro), cu 45% mai mare decât în anul anterior

♦ Este cel mai bun nivel de la intrarea pe piaţa locală acum 17 ani. Lanţul de peste 300 de magazine de tip discount Penny şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.