Grupul Diana din Vâlcea, activ în producţia de carne şi retail, vizează extinderea la nivel naţional. „De la începutul acestui an, au fost deschise trei magazine Diana şi pregătim alte trei inaugurări în lunile următoare.“
Grupul Diana din Râmnicu Vâlcea, deţinut de familia Crăciunescu, activ pe piaţa de carne şi de peşte, dar şi în retail, vrea să se extindă de la nivel regional, din Oltenia, la nivel...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Reţeta unui distribuitor de ingrediente care ţinteşte 100 mil. euro: a ajuns la 150 de angajaţi în şase ani şi vinde 3.500 de produse către 5.000 de cofetării, patiserii, restaurante şi hoteluri
- Cum poate industria locală de textile să treacă de la lohn la producţie sub brand românesc: exemplul a 10 mărci româneşti de modă care au decis să producă pentru sine, nu pentru alţii
- Producţie în Turcia, IPO în Londra, sediu şi centru IT în Dublin, megacentru de distribuţie în Polonia, poate şi magazine fizice: cum vrea Shein să cucerească Europa
- Afaceri de la Zero. Vlad Creţu a renunţat la cariera din trading pentru a dezvolta un business cu microplante
- Cum poate industria locală de textile să treacă de la lohn la producţie sub brand propriu: exemplul a 10 mărci româneşti de modă care au decis să producă pentru sine, nu pentru alţii