Lanţul de cofetării Dulcinella vrea să investească 3 mil. euro pentru a-şi creşte prezenţa pe platformele B2B şi anunţă un parteneriat cu platforma Bocado, dedicată aprovizionării HoReCa. În 2025, compania mizează pe afaceri totale de 10 mil. euro, plus 30% an/an

Dulcinella România, reţea românească de cofetării şi patiserii cu rădăcini basarabene, anunţă un parteneriat cu platforma digitală Bocado, principala sursă de aprovizionare pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.