Mircea Turdean, Farmec: Dacă nu ai discounturi la raft în această perioadă, ai şanse foarte mici ca produsul să fie vândut. „În marile lanţuri de retail este o creştere semnificativă a discounturilor.“
Scăderea puterii de consum a românilor a dus la o schimbare a deciziilor de cumpărare, iar clienţii sunt mult mai atenţi la cât şi ce consumă. Mircea Turdean, CEO al producătorului de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mircea Turdean, Farmec: Dacă nu ai discounturi la raft în această perioadă, ai şanse foarte mici ca produsul să fie vândut. „În marile lanţuri de retail este o creştere semnificativă a discounturilor.“
- Peste 90 de producători locali de alimente merg la Paris pentru noi oportunităţi de export. În urmă cu zece ani, mai puţin de 50 de firme locale aveau un stand la Paris
- Franciza poate fi motorul antreprenoriatului. Franciza este pentru oamenii vizionari, nu este o mină de aur, ci o călătorie ce necesită viziune, răbdare şi o strategie solidă
- ZF ESG 2024 „Care sunt pilonii ce stau la baza investiţiilor sustenabile şi cum construim afaceri durabile?“ Valul doi în alinierea la ESG vine din 2025: toate companiile cu peste 50 de angajaţi şi cu afaceri de 10 mil. euro va trebui să facă raport de su
- Serbia: lanţuri mari de supermarketuri vor fi anchetate pentru fixare de preţuri