Profi continuă proiectul de retail media iniţiat în parteneriat cu Footprints AI, prin care brandurile îşi pot targeta consumatorii pe baza comportamentului real de cumpărare
Retailerul Profi, cu peste 1.740 de magazine proprii şi partenere, continuă să dezvolte un nou segment de business care are la bază propria reţea de retail media omnichannel, proiect...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profi continuă proiectul de retail media iniţiat în parteneriat cu Footprints AI, prin care brandurile îşi pot targeta consumatorii pe baza comportamentului real de cumpărare
- NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din România, cumpără de la Union Investment centrul comercial Magnolia Park Shopping Centre din Polonia. Tranzacţia ajunge la 373 mil. euro
- Theodoros Vasileiou, Country Head Romania and Moldova Sandoz: Numeroase patente din sectorul farma vor expira curând şi vom aduce multe produse generice. Avem nevoie de mai multă predictibilitate pentru a aduce mai multe produse în România
- Grafic: Evoluţia importurilor de fructe şi legume în ultimii zece ani
- Grafic: Top zece ţări din care România a importat fructe şi legume în 2023