România se conturează ca o piaţă emergentă în retailul de lux, însă dezvoltarea segmentului este încetinită de lipsa spaţiilor comerciale stradale adecvate. Cushman & Wakefield Echinox: Piaţa este departe de a-şi fi atins potenţialul, iar crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea acestor branduri este esenţială pentru a atrage nume noi în piaţă

România începe să îşi facă loc pe harta retailului de lux, însă dezvoltarea acestui segment întâmpină provocări din cauza deficitului de spaţii comerciale adecvate. Cu toate acestea,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.