România se conturează ca o piaţă emergentă în retailul de lux, însă dezvoltarea segmentului este încetinită de lipsa spaţiilor comerciale stradale adecvate. Cushman & Wakefield Echinox: Piaţa este departe de a-şi fi atins potenţialul, iar crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea acestor branduri este esenţială pentru a atrage nume noi în piaţă
România începe să îşi facă loc pe harta retailului de lux, însă dezvoltarea acestui segment întâmpină provocări din cauza deficitului de spaţii comerciale adecvate. Cu toate acestea,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză ANALIZĂ ZF. Ar putea România profita de pe urma crizei de ouă din SUA? Cum arată acum producţia de ouă şi cum văd producătorii exporturile peste Ocean: „România este una dintre puţinele ţări care-şi pot susţine în proporţie de aproape 100% consumul de ouă
- Una dintre cele mai mari investiţii străine făcute de o companie poloneză este într-o reţea turcă de cluburi de fitness
- Brandurile de casă ale retailerilor câştigă teren şi presează industria alimentară
- Top 1.000 cele mai mari companii din România 2025
- Povestea tinerei care şi-a deschis o afacere inspirată dintr-o întâmplare din copilărie, când bunica sa i-a salvat viaţa. Ce a folosit antreprenoarea pentru a transforma în realitate o idee?