Smithfield, gigantul chinez din sectorul cărnii de porc, a făcut un amplu rebranding după 20 de ani de la cumpărarea combinatului Comtim şi marchează un nou capitol în dezvoltarea din România: deschiderea de magazine sub brandul propriu în Capitală
♦ Compania, care creşte peste 900.000 de porci anual şi care avea anterior brandul Comtim listat în marile magazine, intră într-o zonă unde alţi producători de carne precum Diana,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce va fi săptămâna aceasta în business, 31 martie - 4 aprilie 2025
- ZF Agropower. Louisa Gorban, CEO, Rail Hub Transylvania: În Vest, transportul intermodal este mult mai ieftin decât aici şi prognozele nivelului apei sunt mai precise. Exportăm săptămânal cereale, fără întârziere
- Analiză ANALIZĂ ZF. Ar putea România profita de pe urma crizei de ouă din SUA? Cum arată acum producţia de ouă şi cum văd producătorii exporturile peste Ocean: „România este una dintre puţinele ţări care-şi pot susţine în proporţie de aproape 100% consumul de ouă
- Una dintre cele mai mari investiţii străine făcute de o companie poloneză este într-o reţea turcă de cluburi de fitness
- Brandurile de casă ale retailerilor câştigă teren şi presează industria alimentară