Supliment ZF Branduri româneşti. Care este percepţia lumii asupra brandului de ţară „România“? România ocupă locul 55 la nivel mondial în clasamentul Global Soft Power Index, cu trei poziţii mai sus decât în 2024
Pe scena mondială, chiar în aceste momente, au loc o serie de schimbări majore care vin să reaşeze ţările din perspective multiple – geopolitică, economică şi socială. Cele mai...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Creşterea constantă a veniturilor la buget, indicator de încredere în economia românească
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vân
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Analiză. Este naţionalismul o sabie cu două tăişuri: un lucru bun acasă pentru brandurile autohtone, dar o provocare la export?
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. New name, who dis: de ce apelează unele businessuri la schimbări de nume şi cât de greu intră în rutina clienţilor noua identitate?
- O companie din Braşov care produce căpşune şi afine pe mai multe plantaţii din ţară face cu 8 mil. euro o hală de prelucrare prin Tranziţie Justă