Tudor Manea, CEO eMAG: La noi, Bucureşti are un share de 25% faţă de Budapesta sau Sofia care sunt în jur de 35% sau chiar peste. Aş spune că România este mai bine echilibrată economic în comparaţie cu Bulgaria şi Ungaria
Tudor Manea, CEO al eMAG, cel mai mare retailer online, susţine că Bucureştiul reprezintă circa 25% din consumul naţional în cifrele companiei, însă procentul este mai mare în cazul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 26 de ani. Cine, unde, cum? Imboldul tinereţii. Curaj sau nebunie?
- AHK România: Creşterea costurilor cu forţa de muncă, condiţiile politico-economice şi cererea scăzută sunt principalele riscuri pentru evolutia economică. ”Epoca în care România era considerată o locaţie low-cost a apus demult. Companiile trebuie să dezvo
- ZF 26 de ani. Industria alimentară. Campionii locali îşi fac loc pe mesele străinilor
- INS: Mai mult de jumătate din numărul total de întreprinderi au activat anul trecut în zona Serviciilor de piată, tot aici fiind raportat şi cel mai mare număr de salariati din domeniul economic
- ZF 26 de ani. Cine susţine crearea de campioni regionali. Aliaţi pentru dezvoltare