ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Producătorul de cosmetice Cahm Europe, destinate în special hotelurilor şi industriei de ospitalitate, livrează produse pentru marile lanţuri hoteliere. „Suntem în discuţii cu 10 lanţuri hoteliere internaţionale“
♦ În 2023, compania a ajuns la afaceri de 30 mil. lei, iar estimările pentru anul acesta sunt să depăşească venituri de 40 mil. lei. Mai puţin de jumătate din cifra de afaceri vine...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grecia: sectorul supermarketurilor se reduce la sub 40
- Producătorii italieni de brânzeturi îşi fac stocuri în SUA de teama tarifelor lui Trump
- Afacerile furnizorului de inputuri pentru agricultură Agrotex Satu Mare, preluat anul acesta de grupul elveţian Ameropa, au scăzut cu aproape 15,3% în 2023, ajungând la 646,7 mil. lei
- Am intrat în iarnă şi se dezgheaţă piaţa sezonieră a ceaiului. România şi Ungaria au cel mai mic consum de ceai per capita din UE, de 0,1 kg/an, de 15 ori mai mic decât Anglia, considerată „ţara ceaiului“
- Fabrica Fuchs din Argeş exportă un sfert din producţie. „Exporturile vor fi şi în viitor sursa principală pentru creşterea companiei“