ZF Agropower 2021. Ionuţ Lungoci, Cooperativa agricolă Dobrogea de Sud: Am accesat un credit prin IMM Invest pentru reînfiinţarea culturilor pentru 20.000 ha. Este o şansă pe care ne-a dat-o pandemia, o oportunitate pe care unii nu au folosit-o
♦ Cooperativa agricola Dobrogea Sud se află pe locul trei între cele mai mari cooperative agricole din România, cu afaceri de 81,3 milioane de lei în 2019 ♦ Cooperativa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”
- Decembrie vine cu vânzări record pentru producătorii de preparate din carne şi de vinuri „Vânzările sunt aproape duble faţă de o lună normală”
- Cât valorează cele aproape 4.500 de supermarketuri şi hipermarketuri din România: Câţi bani ar trebui să scoată din buzunare un investitor care vrea să cumpere Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image?
- RETROSPECTIVĂ 2024 Nouă companii din industria alimentară investesc 2,2 mld. lei în noi fabrici sau şi în creşterea capacităţilor prin INVESTALIM. Ce fabrici noi vom vedea în următorii ani?
- L’Oreal, liderul pieţei de cosmetice din România, face afaceri de aproape 1 mld. lei bazându-se doar pe importuri. Pentru gigantul francez, Polonia e piaţă de producţie, iar România de consum