ZF Cum putem creşte industria alimentară românească. Radiografia pieţei de peşte, o categorie în căutarea creşterii consumului: România, la coada clasamentului celor mai mari producători de peşte din Europa, ceea ce ne aduce un deficit de 300 mil. euro anual
♦ ZF derulează o campanie editorială susţinută de Scandia Food prin care îşi doreşte să prezinte businessurile din industria alimentară, situaţia unităţilor de producţie,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Paradox: importurile de peşte trec de 300 milioane de euro anual şi suntem pe ultimele locuri în Europa la producţie
- Alegeri 2024. ZF Live. Horia Cardoş, Agroland, şi Radu Muşetescu, ASE Bucureşti: Rezultatele primului tur al alegerilor prezidenţiale arată că partidele mainstream nu au reuşit să comunice cu alegătorii. Oamenii nu au fost auziţi, nu au fost ascultaţi
- Anca Paşca, CEO, SanoVita: Avem planuri pentru a creşte capacitatea de producţie şi de a lansa noi produse. Întreaga piaţă de cereale pentru micul dejun a crescut anul acesta
- ZF Special Confidex. Businessul, mediul politic şi cel social trebuie să revină la aceeaşi masă, să meargă mână în mână spre evoluţie
- Afaceri de la zero. Ciprian Cobzariu, absolvent al Facultăţii de teatru din Iaşi, organizează tabere pentru copii la complexul turistic ArtEd din Durău şi în fiecare sezon atrage 1.600 de copii