După cucerirea pieţei din Bucureşti, brandurile hoteliere internaţionale se uită după oportunităţi şi în oraşele mai mici ale ţării. Iaşi, Craiova, Oradea, pe lista brandurilor internaţionale
♦ Marriott şi Radisson sunt două dintre grupurile internaţionale care au declarat că se uită la o expansiune în oraşele mai mici ale ţării după ce şi-au consolidat poziţia în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agenda de business a săptămânii 28 aprilie – 2 mai 2025
- După cucerirea pieţei din Bucureşti, brandurile hoteliere internaţionale se uită după oportunităţi şi în oraşele mai mici ale ţării. Iaşi, Craiova, Oradea, pe lista brandurilor internaţionale
- Piaţa hotelieră din Bucureşti se aliniază capitalelor din regiune. Tariful mediu per camera de hotel din Bucureşti este de aproape 110 euro, mai mare decât în Varşovia, dar puţin sub Budapesta. Bucureştiul numără doar 12.000 de camere de hotel sub brandur
- Românii, la înmormântarea Papei Francisc. Numărul biletelor de avion vândute, de 4 ori mai mare
- Piaţa de M&A este extrem de relevantă pentru că arată interesul unor investitori pentru o ţară, o economie, o piaţă. O tranzacţie de M&A poate schimba un întreg ecosistem local, pentru că un investitor vine cu bani, know-how, pieţe de desfacere şi relaţii