Rocadă asiatică: Renault îl aduce pe Frank Marotte de la Toyota pentru a se ocupa de marketingul Dacia, iar fostul director, Xavier Martinet, a plecat la Hyundai
Frank Marotte va prelua funcţia de Director de Marketing, Vânzări şi Operaţiuni al mărcii Dacia, începând de la 1 februarie 2025, poziţie rămasă vacantă după plecarea lui Xavier...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, redactorul-şef al Ziarului Financiar: Argument Top 100 Cele mai valoroase companii din România în 2024
- Rocadă asiatică: Renault îl aduce pe Frank Marotte de la Toyota pentru a se ocupa de marketingul Dacia, iar fostul director, Xavier Martinet, a plecat la Hyundai
- Prima taxă de aglomeraţie din SUA aduce o reducere dramatică a traficului în New York
- Polat Energy, Rolls-Royce încheie cel mai amplu acord în domeniul stocării energiei în baterii din Turcia
- Grupul Renault a adus la Bucureşti proiectul Leap 100. Sandero 4 va fi proiectat în 100 de săptămâni la RTR