Cât câştigă companiile aeriene low-cost din vânzarea biletelor şi de unde vine restul încasărilor? Wizz Air, cel mai mare operator local, obţine doar 56% din vânzarea de bilete
♦ Companiile aeriene low cost au început în urmă cu câţiva ani să separe costurile, astfel că un călător trebuie să plătească separat pentru biletul de avion, bagaj sau...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Polonezii de la PESA vor livra primele trenuri în România la jumătatea anului viitor
- Boom-ul AI face dintr-o companie de cablu cu o vechime de 139 de ani cea mai fierbinte acţiune din Japonia
- Companiile japoneze iau măsuri în faţa creşterii numărului de clienţi nepoliticoşi şi agresivi
- Foxconn vrea să investească în Polonia
- ZF IT Generation. Start-up Update. Cristian Grozea, CEO şi cofondator, BeeFast – platformă de management a livrărilor: Vrem să dezvoltăm un modul de autodispecer bazat pe AI care să ne propulseze la nivel global