Calea Victoriei urcă Bucureştiul în topul celor mai scumpe artere comerciale din lume până pe locul 38. În top 50 ar putea intra şi Magheru şi Calea Dorobanţilor
Centrele comerciale şi mallurile vor rămâne în viitor principala destinaţie de cumpărături a românilor, deşi pandemia a dus la o scădere importantă a traficului acestora în 2020 şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Calea Victoriei urcă Bucureştiul în topul celor mai scumpe artere comerciale din lume până pe locul 38. În top 50 ar putea intra şi Magheru şi Calea Dorobanţilor
- Profitul net al fabricii de mobilă Ecolor din Jucu, judeţul Cluj, a scăzut cu 52% în 2023, ajungând la 19,6 mil. lei
- ZF/ROCA: De la potenţial la rezultate concrete. Cum putem susţine dezvoltarea României? Extinderea regională este cheia pentru creşterea eficienţei businessului. Antreprenorul are această supraputere de a se adapta mult mai repede decât restul economiei
- Calea Victoriei urcă Bucureştiul în topul celor mai scumpe artere comerciale din lume până pe locul 38. Piaţa Revoluţiei, dintre Palatul Regal şi Ateneu, atrage tot mai multe branduri de lux precum Hermès, Louis Vuitton, iar lista ar putea fi completată d
- Bursă. Acţiunile Carbochim, pe minus cu 19% de la publicarea rezultatelor financiare la nouă luni