Premieră istorică: Ford Otosan Craiova începe livrarea primelor vehicule electrice fabricate în România. Craiova devine una dintre cele mai complexe uzine din Europa, capabilă de a livra maşini electrice, cu motoare termice dar şi hibride
Uzina Ford Otosan de la Craiova demarează astăzi livrarea primelor automobile electrice fabricate în România către dealerii Ford din întreaga Europă.
Producţia de serie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Premieră istorică: Ford Otosan Craiova începe livrarea primelor vehicule electrice fabricate în România. Craiova devine una dintre cele mai complexe uzine din Europa, capabilă de a livra maşini electrice, cu motoare termice dar şi hibride
- Mihai Bordeanu, Automobile Dacia: Plătim taxa de 1% din cifra de afaceri, dar ar trebui să vedem şi investiţii suplimentare în infrastructură. Dacia Bigster are deja peste 1.000 de comenzi în România şi peste 10.000 în Europa. Un început foarte bun
- Turcii merg “all in” la Craiova: 300.000 de autovehicule poate produce Ford Otosan la Craiova, după ce a majorat pentru a doua oară capacitatea de producţie: Producţia Puma poate ajunge la 200.000 de maşini pe an, cu tot cu versiunea electrică. Premierul
- Start ratat pentru industria României: producţia scade cu 3% în ianuarie 2025
- Nicola Torregiani, Subaru Italia: Dacă vrei să ai grijă de clienţi, ca să revină în viitor, întâi trebuie să ai grijă de dealeri. Dincolo de clienţi, mărcile auto duc în 2025 o „luptă“ pentru dealeri