Tot mai aproape de dezmembrare? Continental se pregăteşte să rămână doar cu businessul de anvelope: a decis separarea diviziei Automotive şi ar putea vinde Contitech. În 2021 separa divizia Powertrain a devenit Vitesco, acum în componenţa Schaeffler
Grupul Continental, care are 20.000 de salariaţi în România, continuă să se dezmembreze. La 4 ani de când a votat separarea diviziei Powertrain şi redenumirea ei în Vitesco, preluată...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia numărului de pasageri de pe aeroporturile locale în primul trimestru din anii 2018-2025
- Rabla 2025: Programul promite revoluţionarea pieţei auto, cu un bonus de 7.500 de euro pentru maşini electrice
- Tot mai aproape de dezmembrare? Continental se pregăteşte să rămână doar cu businessul de anvelope: a decis separarea diviziei Automotive şi ar putea vinde Contitech. În 2021 separa divizia Powertrain a devenit Vitesco, acum în componenţa Schaeffler
- Compania Ebm-papst Automotive & Drives România inaugurează săptămâna viitoare la Oradea o nouă investiţie de 30 mil. euro
- Scenariu de coşmar pentru Tesla: Profitul gigantului auto se prăbuşeşte cu 71%, în T1/2025, veniturile scad cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Elon Musk spune că se va concetra mai mult pe operaţiunile companiei, decât pe rolul său în