Turcii merg “all in” la Craiova: 300.000 de autovehicule poate produce Ford Otosan la Craiova, după ce a majorat pentru a doua oară capacitatea de producţie: Producţia Puma poate ajunge la 200.000 de maşini pe an, cu tot cu versiunea electrică. Premierul Marcel Ciolacu participă la 12.00 la demararea producţiei de maşini electrice la Craiova
Uzina Ford Otosan de la Craiova a beneficiat de o nouă creştere a capacităţii de producţie, care a ajuns la 300.000 de autovehicule în prezent, la nivel de T1 2025, potrivit unui raport...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ali Y. Koç, vicepreşedintele Koç Group, pentru ZF: Avem mare încredere în România şi vom investi în mai multe sectoare aici. “Vom avea şi a treia unitate de producţie”În total 90.000 de companii din Turcia au investit 8 mld. euro în România
- Cum explică şeful Dacia scăderea producţiei din primele două luni?
- Premierul Marcel Ciolacu: Am numit un nou şef la AFM, iar săptămâna viitoare vom discuta despre programul Rabla
- Premieră istorică: Ford Otosan Craiova începe livrarea primelor vehicule electrice fabricate în România. Craiova devine una dintre cele mai complexe uzine din Europa, capabilă de a livra maşini electrice, cu motoare termice dar şi hibride
- Mihai Bordeanu, Automobile Dacia: Plătim taxa de 1% din cifra de afaceri, dar ar trebui să vedem şi investiţii suplimentare în infrastructură. Dacia Bigster are deja peste 1.000 de comenzi în România şi peste 10.000 în Europa. Un început foarte bun