Economia României se duce cu viteză spre o economie a serviciilor: Spectacolele, meciurile sau wellnessul cresc rapid, dar pariurile şi păcănele reprezintă deocamdată grosul activităţilor „recreative”
Categoria „Jocuri de noroc şi pariuri” (CAEN 9200) are partea cea mai consistentă din sectorul de „Activităţi de spectacole, culturale şi recreative” care a avut cea mai rapidă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum se schimbă industriile odată cu apariţia Revoluţiei tehnologice/Inteligenţei Artificiale? Cum vor arăta inginerii viitorului? Care sunt proiectele la care se lucrează în România pentru piaţa globală? Urmăriţi ZF Live marţi, 11 martie, ora 12.30, o dis
- Cum a primit piaţa românească modelul unei bănci full digitale, fără sucursale? Ce vor noile generaţii de la o bancă? Urmăriţi ZF Live marţi, 11 martie, ora 12.00, o discuţie cu Gabriela Nistor, CEO Salt Bank
- Bursa, în coborâre cu 0,8% în prima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii: Scăderi pe Electrica (-3,6%), Petrom (-1,3%), Banca Transilvania (-1,2%) şi Digi (-1,2%)
- Ministerul Finanţelor împrumută luni 2 mld. lei de la bănci, prin două licitaţii cu titluri de stat, la dobânzi de 6,64% şi 7,39%/an
- Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Născut şi crescut în România, trei secole de branduri „made in RO“. Cum au rezistat mărcile autohtone istorice?