Grecii de la AKTOR au început forarea tunelurilor Homorod pe tronsonul Apaţa - Caţa al căii ferate Braşov-Sighişoara. Aceste tuneluri vor juca un rol crucial în consolidarea coridorului Rin-Dunăre, contribuind la mobilitatea regiunii pentru generaţiile viitoare
Grecii de la AKTOR, constructorul tronsonului Apaţa - Caţa al căii ferate Braşov-Sighişoara, a început forarea perechii de tuneluri nordice, numită Homorod, cu o lungime de 5,1 km fiecare,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grecii de la AKTOR au început forarea tunelurilor Homorod pe tronsonul Apaţa - Caţa al căii ferate Braşov-Sighişoara. Aceste tuneluri vor juca un rol crucial în consolidarea coridorului Rin-Dunăre, contribuind la mobilitatea regiunii pentru generaţiile v
- Grupul polonez Elemental Holding intră pe piata de reciclare din România şi are în plan o investie de aproape 20 milioane euro într-o fabrică destinată reciclării deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, în Deva
- Raport: România avea anul trecut 1,35 milioane de locuri de parcare publice, iar primăriile au încasat 452 milioane lei din utilizarea acestora şi din amenzi. Bucureştiul generează 40% din venituri, cu 300.359 locuri de parcare publice
- Endava România prelungeşte contractul de închiriere pentru spatiile de birouri din clădirea UBC din Cluj-Napoca, din portofoliul IULIUS
- Piaţa industrială şi logistică ar putea trece de 8 mil. mp la finalul lui 2025, dacă se menţine un ritm anual de dezvoltare de 500.000 mp. Vlad Săftoiu, Cushman & Wakefield Echinox: Investiţiile noi vizează în principal zonele cu cei mai buni indicatori m