Carrefour România: Colaborăm cu 1.450 de parteneri locali pe segmentul de produse proaspete, dintre care peste 600 se află la distanţe mai mici de 50 km de magazinele noastre
Carrefour, jucător aflat în top 3 în piaţa locală de retail, colaborează cu 1.450 de parteneri locali pentru aprovizionarea cu produse proaspete, în special fructe şi legume, dar şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce spun marii retaileri despre intenţia de plafonare a adaosului comercial la produsele româneşti: Orice măsuri de intervenţie asupra mecanismelor economice de formare a preţurilor pentru „zeci de mii de produse alimentare”, va distorsiona grav piaţa şi v
- Carrefour România: Colaborăm cu 1.450 de parteneri locali pe segmentul de produse proaspete, dintre care peste 600 se află la distanţe mai mici de 50 km de magazinele noastre
- Grupul polonez Elemental Holding intră pe piata de reciclare din România şi are în plan o investie de aproape 20 milioane euro într-o fabrică destinată reciclării deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, în Deva
- PepsiCo România îl numeşte pe Răzvan Lungu în funcţia de director financiar în regiunea East Balkans
- Reff & Asociaţii şi Deloitte România au asistat fondul de investiţii SARMIS Capital în preluarea pachetului majoritar al producătorului de hârtie MG-Tec Industry din Dej