Ce spun marii retaileri despre intenţia de plafonare a adaosului comercial la produsele româneşti: Orice măsuri de intervenţie asupra mecanismelor economice de formare a preţurilor pentru „zeci de mii de produse alimentare”, va distorsiona grav piaţa şi va crea dezechilibre majore pe termen lung

Reprezentanţii Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) resping o măsură de plafonare a adaosului comercial la produsele româneşti, considerând că aceasta ar distorsiona...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.