Ce spun marii retaileri despre intenţia de plafonare a adaosului comercial la produsele româneşti: Orice măsuri de intervenţie asupra mecanismelor economice de formare a preţurilor pentru „zeci de mii de produse alimentare”, va distorsiona grav piaţa şi va crea dezechilibre majore pe termen lung
Reprezentanţii Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) resping o măsură de plafonare a adaosului comercial la produsele româneşti, considerând că aceasta ar distorsiona...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Avertismentele se adună: nevoia de apă la nivel global va creşte dramatic, iar o penurie din ce în ce mai acută a acestei resurse vitale va periclita jumătate din producţia alimentară mondială
- Vietnam a atras branduri de top din industria textilă care dispare din Europa de est. Vrea să devină o putere globală în producţia de electronice şi de cipuri. Pot concura economiile est-europene cu ţara comunistă pentru investiţii?
- Business sportiv. România este al doilea mare producător de biciclete din UE, dar locuitorii săi stau blocaţi în trafic pentru că nu au cum să ajungă la muncă pe două roţi. Soluţii sunt, dar se pierd în zgomot de claxon
- Ce spun marii retaileri despre intenţia de plafonare a adaosului comercial la produsele româneşti: Orice măsuri de intervenţie asupra mecanismelor economice de formare a preţurilor pentru „zeci de mii de produse alimentare”, va distorsiona grav piaţa şi v
- Carrefour România: Colaborăm cu 1.450 de parteneri locali pe segmentul de produse proaspete, dintre care peste 600 se află la distanţe mai mici de 50 km de magazinele noastre