eMAG e-commerce generation. Hristu Prevenda, fondator al Previ, producător de saltele: Fără prezenţă în mediul online e greu să rezişti pe piaţă. Lumea s-a transformat, iar dacă nu ţinem pasul cu această tranformare ne ia altcineva locul

♦ „Noi am început colaborarea cu eMAG în 2015, iar în prezent circa 40% din business este generat de comenzile de pe platforma marketplace“ ♦ „Avem parteneriate şi cu alte...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.