Fashion Days: În primele trei zile ale campaniei de Black Friday avem o creştere de 10% faţă de 2023. S-au comandat peste 400.000 de produse
Fashion Days, unul dintre principalii jucători online de modă din România, a raportat o creştere de 10% a vânzărilor în primele trei zile ale campaniei Black Friday 2024 comparativ cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fashion Days: În primele trei zile ale campaniei de Black Friday avem o creştere de 10% faţă de 2023. S-au comandat peste 400.000 de produse
- ZF Live. Irina Pencea, general manager al eMAG: Anul trecut am avut peste 600.000 de clienţi activi în ziua de Black Friday, în creştere faţă de anul precedent. Anul acesta nu am estimat numărul de clienţi, am estimat vânzările şi ne propunem să depăşim
- Webinarul „ECDL/ZF „Work Smart – Work Digital” Mihai Peca, specialist în programe de formare şi certificări, ECDL: Companiile trebuie să se adapteze la competenţele digitale ale noilor generaţii şi să alinieze cerinţele la ce ştiu tinerii să facă
- Urmăriţi astăzi, de la ora 15,00, prima ediţie a noii emisiuni eMAG e-commerce generation, în care doi selleri prezenţi pe platforma marketplace a eMAG - Zoopie şi Quasar Comex - povestesc cum s-au pregătit pentru Black Friday şi care sunt elementele chei
- Webinarul „ECDL/ZF „Work Smart – Work Digital”. Florin Pogonaru, preşedintele AOAR: Suntem în faza în care facem alfabetizare digitală în companii. Lumea se schimbă, trebuie să facem saltul către tehnologie