Retailerul online Fashion Days ţinteşte vânzări de 157 milioane lei de Black Friday 2024, plus 15% faţă de 2023
Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, şi-a propus să atingă vânzări de 157 milioane lei în cadrul campaniei de Black Friday din acest an, în creştere cu 15%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează conferinţa ZF IT Generation Summit 2024, luni, 4 noiembrie, ora 18,00: Ce au în comun start-up-urile care au sfidat „iarna finanţărilor”?
- Retailerul online Fashion Days ţinteşte vânzări de 157 milioane lei de Black Friday 2024, plus 15% faţă de 2023
- Elisabeta Moraru, country director, Google România: Companiile care adoptă acum AI vor avea un avantaj competitiv similar cu cel câştigat de cei care s-au pregătit din timp pentru migrarea businessului pe smartphone-uri
- ZF IT Generation. Dragoş Badea, cofondator şi CEO al Yarooms – platformă pentru gestionarea activităţii la birou: Am ajuns la peste 300 de clienţi la nivel global, majoritatea din America de Nord. Acum mizăm pe creşterea prin parteneri pentru extinderea
- Aplicaţia zilei: RemNote - Notes & Flashcards