Tranzacţie cu 0,3% din acţiunile FameUP, platforma implicată şi în alegerile prezidenţiale, prin care companiile îşi pot promova produsele plătind influenceri. Acordul evaluează la 9 mil. euro firma în care au investit Daniel Dines, Early Game Ventures, Ana Maria Andronic, Laurenţiu Bălaşa. Update - Poziţia FameUP

Ionuţ Pătrăşcoiu, fondatorul FameUP - o platformă prin care companiile îşi pot promova produsele cu ajutorul influencerilor, chiar şi în rândul celor care au doar câteva sute de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.