Tranzacţie cu 0,3% din acţiunile FameUP, platforma implicată şi în alegerile prezidenţiale, prin care companiile îşi pot promova produsele plătind influenceri. Acordul evaluează la 9 mil. euro firma în care au investit Daniel Dines, Early Game Ventures, Ana Maria Andronic, Laurenţiu Bălaşa. Update - Poziţia FameUP
Ionuţ Pătrăşcoiu, fondatorul FameUP - o platformă prin care companiile îşi pot promova produsele cu ajutorul influencerilor, chiar şi în rândul celor care au doar câteva sute de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Franţa ar vrea ca toată Europa să interzică accesul persoanelor sub 15 ani la social media
- TikTok şi politica. Ce ţări şi regiuni au anunţat sau implementat deja interdicţii parţiale sau totale ale controversatei aplicaţii şi de ce
- Tranzacţie cu 0,3% din acţiunile FameUP, platforma implicată şi în alegerile prezidenţiale, prin care companiile îşi pot promova produsele plătind influenceri. Acordul evaluează la 9 mil. euro firma în care au investit Daniel Dines, Early Game Ventures, A
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 26 noiembrie 2024
- Aplicaţia zilei: Fastic AI Food Calorie Scanner