Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Care este stadiul dezvoltării primului joc video pentru învăţarea calculului cuantic creat de start-up-ul Quarks Interactive? Când va fi lansat la nivel global?
Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Care este stadiul dezvoltării primului joc video pentru învăţarea calculului cuantic creat de start-up-ul Quarks Interactive?...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Google a depus o plângere la Bruxelles împotriva diviziei de cloud a Microsoft: se foloseşte de practici incorecte pentru a limita concurenţa
- SUA se foloseşte de diplomaţia tehnologiei pentru a-şi încolţi inamicii China şi Iran. Colaborarea cu India, Emiratele Arabe Unite şi Vietnamul pentru dezvoltarea de cipuri, inteligenţă artificială şi centre de date arată direcţia economiei viitorului
- Criza din piaţa de finanţare pentru start-up-uri se vede şi la How to Web 2024: Credo Ventures, SMOK Ventures, Fiedler Capital, Fortech Investments şi SeedBlink nu mai pun bani la competiţia pentru start-up-uri, unde premiul scade cu 55%. În loc de bani,
- Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Care este stadiul dezvoltării primului joc video pentru învăţarea calculului cuantic creat de start-up-ul Quarks Interactive? Când va fi lansat la nivel global?
- Sondaj easySales: 50% dintre consumatori au făcut 1-3 comenzi online în ultimele 30 de zile, iar 41% cheltuiesc 301-1000 lei