ZF Digital 2024. România rămâne teren de test pentru AI, cu focus pe asistenţa muncii. Tranziţia la produse proprii e lentă după 30 de ani de outsourcing
♦ „Inteligenţa artificală este o tehnologie care prin definiţie este mai bună cu cât este folosită mai intens“ ♦ „La noi AI-ul nu este doar un cuvânt, folosim AI zi de zi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Teodor Blidăruş, CEO şi cofondator al FintechOS: 2024 a fost cel mai bun an pentru atragerea de clienţi noi în toate pieţele. 2025 cred că o să fie un an cu cea mai bună creştere din ultimii patru - cinci ani. Estimările noastre arată o creştere de 10-20%
- Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz, în urma unei licitaţii, şi îşi extinde portofoliul de clienţi din zona de brand şi lifestyle
- BCR încheie un parteneriat cu Softlead, pentru accesul IMM-urilor la tehnologie şi finanţare, pe o platformă cu 1.300 de soluţii software şi 700 de furnizori IT validaţi
- ZF 26 de ani. Pe harta M&A a lumii. În jurul lumii în mai puţin de un deceniu
- Retailerul online evomag a avut comenzi de 7 mil. euro de Black Friday 2024, în creştere cu 10% faţă de anul trecut. „Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”