Cum arată investiţia de 3,5 mil. euro a Agrii Romania în două noi linii de reambalare la fabrica din Timişoara? Monalisa Ungureanu, CEO, Agrii Romania: Această investiţie a fost gândită şi pentru a veni în sprijinul micilor fermieri
Capacitatea de producţie este organizată pe cele două linii de ambalare – micro şi macro –, însă echipamentele sunt uşor de reglat pe diverse dimensiuni. @ Prin noile linii, compania...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- „Apar brutării peste tot“: după ucraineni, alungaţi de criza din ţara lor, şi georgienii iau cu asalt Polonia
- Iarna nemulţumirii a început deja în Europa
- Cum a reuşit un producător de îngheţată din Republica Moldova să intre în magazinele din România. „Nu trebuie să creadă cineva că a fost uşor.“
- Cum se reinventează o companie de stat, cu o istorie de 75 de ani: Plafar, brand românesc de ceaiuri, face 32% din business la export
- In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Florina Dobre, CEO al Bringo: Într-o zi normală avem 4.000-5.000 de comenzi, însă de sărbători numărul lor urcă spre 7.000