ZF Live. Concluzii după discuţii la Londra, la un summit Sifted, despre ecosistemul tech din România. E momentul ca start-up-urile româneşti de produs să facă următorul pas, să scaleze la nivel internaţional: România are o imagine bună, dar proiectele au nevoie de promovare, să devină cunoscute global

♦ „România este o piaţă emergentă, ceea ce este un avantaj, un punct de pornire. Adică, în momentul în care restul pieţei suferă, printr-o dezvoltare corectă, am putea veni cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.