ZF Tech Day. Comunicarea masivă a beneficiilor aduse de inteligenţa artificială (AI) generează fricţiuni în negocierile dintre companiile de IT şi clienţi, care pun presiune pe preţuri. „Am citit eu că dacă folosiţi AI-ul o să aveţi nevoie de 25 % mai puţin oameni, mai puţine zile/om şi vreau şi eu să câştig o parte din beneficiul adus de AI“

♦  Acest gen de tensiuni în negocierile dintre furnizori şi clienţi este la ordinea zilei, spune Eugen Schwab, vicepreşedinte pentru Europa Centrală şi de Est al companiei de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.