PwC/ZF CEO Survey 2021: Strategiile directorilor executivi din România în 2021 se bazează pe creşterea businessului prin digitalizare şi investiţii în forţa de muncă. Temerile sunt legate de crize sanitare şi politica fiscală a guvernului. 6 din 10 executivi din România, o pondere-record, cred că 2021 este an de expansiune economică
Principalele strategii ale directorilor executivi din România pentru creşterea companiilor pe care le conduc se axează pe automatizare şi digitalizare şi investiţii în forţa de muncă,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Iulian Anghel, ZF: Guvernul Ciolacu a făcut un plan de reducere a deficitului bugetar de ochii lumii, ştiind că nu el va anunţa creşterile de taxe şi impozite
- Florin Dragu, BNR: Numărul de companii a crescut de 2,6 de ori în ultimii 30 de ani, dar economia se confruntă cu o vulnerabilitate structurală - subcapitalizarea unui număr important de firme
- Afacerile producătorului de cereale Prodcereal, controlat de familia Stoica din Călărăşi, au scăzut cu 41,2% în 2023, ajungând la 54,9 mil. lei
- Profitul net al constructorului Oyl Company Holding din Slobozia, controlat de antreprenorul Corneliu Dragomir, a crescut de opt ori în 2023, ajungând la peste 40 mil. lei
- Analiză ANALIZĂ ZF. Mărcile private, „victimă colaterală“ în războiul promoţiilor din supermarketuri: românii aleg produsele de brand dacă ele sunt la ofertă şi la un preţ comparabil cu al mărcilor private. În primul semestru din acest an, mărcile private au ajun