Secretele antreprenorului de succes - SAS 2025 - Iaşi. „Decizii în afaceri: antreprenor informat vs. antreprenor cu fler“. Antreprenorul modern, un echilibrist între cifre, context şi instinct
♦ „Cred că important este să avem acest bun simţ al pieţei, pentru că aici vine creativitatea, de aici vine zona noastră umană.“ ♦ „Dacă ne-am duce în proporţie de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cristian Sporiş, Raiffeisen Bank: Dacă acum 30 de ani multinaţionalele din Vest care voiau să intre în Est, în România, o făceau prin intermediul Austriei/Vienei acum poate este momentul ca firmele româneşti antreprenoriale să facă drumul în sens invers,
- Ava Star, producător de carne din judeţul Iaşi, şi-a dublat businessul în ultimii cinci ani şi a ajuns la 279 milioane de lei
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Un antreprenor din Cluj a intrat pe o nişă din construcţii mai puţină cunoscută şi a ajuns să aibă una dintre cele mai mari companii de torcretare, o betonare specială. „Nu găs
- ZF Live. Mihai Marcu, CEO MedLife Group şi Laurenţiu Giuşcă, director corporate MedLife Grup. Serviciile de sănătate mintală şi de sport sunt tot mai accesate de abonaţii MedLife: „Cred că toate companiile vor face mult mai mult pentru angajaţii lor“
- Secretele antreprenorului de succes - SAS 2025 - Iaşi. „Decizii în afaceri: antreprenor informat vs. antreprenor cu fler“. Antreprenorul modern, un echilibrist între cifre, context şi instinct