Brand Management: Preferinta brandurilor pentru digital advertising sustine creşterea pietei de publicitate indoor cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate
Valoarea pieţei de publicitate indoor va creşte cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate, pe măsură ce centrele comerciale investesc tot mai mult în suporturi pentru digital...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brand Management: Preferinta brandurilor pentru digital advertising sustine creşterea pietei de publicitate indoor cu 17% în 2024, mult peste media pieţei de publicitate
- ZF/CES Planul de business al României. Cum va arăta planul de business al României: indiferent ce se întâmplă în politică, businessul merge mai departe
- Urmează Webinarul ECDL/ZF „Work Smart – Work Digital“. Cum adoptă companiile şi antreprenorii din România noile tehnologii: inteligenţa artificială
- Fabrica Fuchs din Argeş exportă un sfert din producţie. „Exporturile vor fi şi în viitor sursa principală pentru creşterea companiei“. Fuchs Condimente România, parte a grupului german Fuchs, a investit 8,25 milioane de euro în extinderea fabricii din Cur
- Gala anuală ZF 2024. Ce a răspuns invitatul special Gerard Baker întrebărilor cititorilor ZF