Care este cel mai nou canal de promovare pentru companii? Grupurile de WhatsApp sunt folosite de retaileri, ziare sau companii aeriene pentru a se promova. Lidl, liderul comerţului alimentar local, a lansat propriul canal de WhatsApp pentru distribuirea catalogului către clienţi

♦  În mod similar, companii precum Turkish Airlines sau Qatar Airways au asemenea grupuri pentru a publica acolo ofertele la bilete de avion, dar şi informaţii despre noi destinaţii....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.