ZF branduri româneşti 2024 I Analiză
Comunicarea e vitală, dar unde comunicăm?
♦ Companii mari din agricultură, profitabile, care implementează digitalizarea în teren prin investiţii în tehnologii precum senzori, drone, maşini sau utilaje performante,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează luni, 18 noiembrie, ZF HR Conference „Buget 2025. Cum se pregătesc marii angajatori pentru anul viitor”. Anul 2025 şi provocarea salariilor: ce creşteri salariale pun angajatorii în bugetele lor pentru anul viitor
- Urmează conferinţa ZF/BT „Pentru o agricultură profitabilă“ la Slobozia, marţi, 19 noiembrie. Peste 5% dintre fermierii României sunt în Bărăgan, regiune care produce aproape 20% din cerealele ţării. Cum pot rămâne ei profitabili în faţa schimbărilor clim
- Urmează Gala ZF, 21 noiembrie, 2024. Gerard Baker, invitatul galei: Globalizarea a adus beneficii economice uriaşe, însă a fost în acelaşi timp unul din factorii care au dus la scăderea încrederii americanilor în instituţiile lor publice
- Urmează luni, 18 noiembrie, ZF HR Conference „Buget 2025. Cum se pregătesc marii angajatori pentru anul viitor”. Recrutarea în 2025: ce bugete şi tactici pregătesc marii angajatori pentru a atrage talente
- Urmează Gala ZF, 21 noiembrie, 2024, ora 19:00. Gerard Baker, invitatul galei, consideră că alegerile din acest an din SUA au arătat că presa nu a învăţat nimic din erorile din 2016