Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri din sectorul mobilei
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Business Construct
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. În ce domenii sunt brandurile româneşti lider de piaţă? Apă minerală, retail electro-IT şi vopsele sunt doar trei dintre ele. Dar la polul opus, care sunt sectoarele unde mărcile autohtone nu şi-au mai găsit loc prin
- Mihai Păduroiu, One United Properties: Piaţa locală de birouri trebuie să continue să se dezvolte, altfel riscăm să pierdem teren semnificativ în atragerea investiţiilor străine directe, un factor esenţial pentru creşterea economică
- Maria Jianu, Speedwell: Queens District va aduce una dintre primele clădiri de birouri net zero din România. Taxa de servicii şi costurile de utilizare sunt optimizate într-un proiect net zero
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Care sunt cele mai valoroase 50 de branduri româneşti şi la cât sunt ele evaluate
- Supliment Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare