Afacerile HEINEKEN România au făcut un salt de 13% într-un an în care consumul a scăzut
HEINEKEN România, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa berii, a terminat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1,7 miliarde de lei, în creştere cu 13% faţă de anul precedent, arată...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lecţii de Business. Andreea Bădală, MURMUR: Eu sunt primul om care crede în ceea ce face. M-am dus tot timpul acolo unde era terenul viran pentru că acolo am văzut o mie de avantaje
- Roxana Maftei, Farmacia Tei: „Obiectivul este să avem trei-patru deschideri pe an în principalele oraşe din ţară“
- Mai puţin grâu franţuzesc, mai puţin vin german, mai puţine mere şi deloc castraveţi polonezi. Ploaia în exces, seceta, grindina, canicula şi bacteriile lovesc recoltele agricultorilor europeni, care cer urgent ajutoare pentru caz de criză de la UE
- Producătorul de cosmetice Cahm Europe şi-a bugetat o creştere de 37%, dar se aşteaptă la un an cu presiune pe costuri şi cu consumatori prudenţi. „Anul 2024 va fi al celor care sunt cu adevărat competitivi“.
- Cum pot ajunge pateul Ardealul, muştarul de Tecuci sau conservele Râureni în supermarketurile din Germania? „Avem doar o gamă foarte mică de produse din România, într-un număr mic şi limitat de magazine“, spune Rewe