Arkadiusz Brzostowski, Kazar: Am ieşit din România din cauza neînţelegerilor cu francizatul. E o piaţă cu potenţial, unde vom reveni mai întâi online. Kazar este un brand polonez de încălţăminte, genţi şi accesorii, activ pe segmentul premium al pieţei
♦ Local, marca a fost adusă în sistem de franciză acum opt ani de Peeraj, cel mai important grup de francize de modă din România.
Brandul polonez de încălţăminte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Burger King vrea să deschidă 12-15 noi restaurante în România în 2025 şi să se apropie de pragul de 50 de unităţi pe plan local
- ANCHETA ZF. Ce se întâmplă cu proiectele de investiţii de 1,8 mld. lei pentru care Ministerul Economiei a revocat ajutorul de stat? „Au semnat contractele doar cu gândul de a le anula ulterior“
- ZF Live. Mesajul experţilor în agrobusiness: Apa va deveni „noul petrol“. Ne vom îndrepta către raţionalizarea şi o mai bună gestionare a apei. Ar trebui să introducem şi în agricultură conceptul economiei circulare
- Inflaţia, în decembrie, a crescut în România. 2024 trebuia sa fie anul unei dezinflaţii solide şi, da, faţă de 2023, inflaţia a scăzut. Totuşi, rămâne cea mai mare din UE: 5,5% faţă de 2,7% media din UE
- Lipsa forţei de muncă apasă pe umerii micilor antreprenori: companiile din sectorul alimentar încep să aducă angajaţi din afara ţării. „E important să reuşeşti să ţii afacerea în picioare“