Irina Pencea, GM eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În toate cele trei ţări am avut creşteri de 2 cifre, diferenţa e că în România a crescut cel mai mult, iar consumatorii de aici au cheltuit mai mult pe produse pe care şi le-au dorit şi nu sunt neapărat pe produse critice

eMAG a înregistrat creşteri de două cifre în toate cele ţări în care are activitate – România, Bulgaria şi Ungaria, însă România a avut cea mai mare creştere anul trecut, de 14%, a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.