De ce are România un deficit comercial de 6,3 mld. euro pe alimente? Retailerii străini au pompat peste 20 mld. euro în România, în timp ce în producţia de alimente investiţiile străine directe sunt de aproape cinci ori mai mici
♦ Comerţul şi industria alimentară au pornit acum două decenii de la un sold aproape egal al ISD-urilor ♦ Treptat, diferenţa a ajuns de la 1 la 1 la 2 la 1, 3 la 1 şi, chiar 5 la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fermierii de azi devin „profesori“ pentru fermierii de mâine: fac şcoli duale, investesc în liceele agricole de stat şi traduc manuale de peste hotare pentru a avea personal calificat
- Analiză ANALIZĂ ZF. Soldul ISD-urilor din comerţ a depăşit pentru prima dată pragul de 20 mld. euro. Doar în 2023 lanţurile de supermarketuri, bricolaj sau farmacii au investit 1,65 mld. euro în România
- De ce are România un deficit comercial de 6,3 mld. euro pe alimente? Retailerii străini au pompat peste 20 mld. euro în România, în timp ce în producţia de alimente investiţiile străine directe sunt de aproape cinci ori mai mici
- Fermierii români merg în şcoli să-şi caute viitorii angajaţi şi succesori. „Cine va investi în capital uman bine instruit, se va duce la licee agricole şi va aduce elevii în ferme va face faţă noii paradigme a sectorului şi afacerea sa va avea viitor.“
- Cei care reinventează luxul şi rămân relevanţi indiferent de vremuri au fost premiaţi la Gala După Afaceri Premium, ediţia a 16-a