Noi branduri hoteliere au intrat în piaţă sau şi-au anunţat intenţia în ultimii ani. Această efervescenţă se datorează şi antreprenorilor locali care văd domeniul hotelier ca pe o posibilitate de diversificare a portofoliului investiţional
♦ Din cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume, mai puţin de jumătate au prezenţă în România. Sub 5% din hotelurile locale sunt afiliate unui brand internaţional....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mai puţin de jumătate din cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume se află pe piaţa din România
- Aplicaţia zilei: GetYourGuide: Tururi & atracţii
- Industria bulgară a turismului se confruntă cu penurii de forţă de muncă în pofida veniturilor în creştere
- Noi branduri hoteliere au intrat în piaţă sau şi-au anunţat intenţia în ultimii ani. Această efervescenţă se datorează şi antreprenorilor locali care văd domeniul hotelier ca pe o posibilitate de diversificare a portofoliului investiţional
- Analiză: Tot mai mulţi români pleacă în ţări mai calde pe timp de iarnă