Conferinţa ZF Branduri Româneşti 2024
Raul Ciurtin, cofondator, Verdino: Oportunităţile pentru businessurile româneşti sunt în primul rând în Europa de Est. Ca să te numeşti brand, trebuie să fii campion undeva şi cel mai uşor este la tine acasă
Oportunităţile pentru businessurile româneşti sunt în primul rând în Europa de Est, susţine Raul Ciurtin, cofondator al Verdino.
„Cred că oportunităţile pentru businessurile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ofelia Iancu, Leasing Director, Veranda Mall: Contăm mult pe branduri româneşti. Dintre retailerii de spaţii, cam 50% sunt români, iar la cei cu spaţii temporare cam 90%
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă pe alte piete
- Bursă. Cehii de la Zentiva au finalizat oferta de cumpărare pentru restul acţiunilor Zentiva România care nu erau în portofoliul lor. Compania cu 2,8 mld. lei capitalizare îndeplineşte condiţiile de delistare
- Raul Ciurtin, cofondator, Verdino: Oportunităţile pentru businessurile româneşti sunt în primul rând în Europa de Est. Ca să te numeşti brand, trebuie să fii campion undeva şi cel mai uşor este la tine acasă
- Adrian-Cătălin Bulboacă, managing partner, Bulboacă şi Asociaţii: Remarcăm un trend de extindere în rândul companiilor româneşti. Există un apetit în domenii diferite, de la producţie la retail