Sfatul expertului
ZF IT Generation. Sabin Gîlceavă, fondator Leverage Negotiation: Balanţa de putere s-a schimbat în favoarea investitorilor în contextul actual de piaţă. Start-up-urile trebuie să fie mai bine pregătite şi să dovedească rezultate, nu doar să facă promisiuni
♦ „Este important ce spui în negociere, dar mai important este modul în care spui lucrurile. Nonverbalul tinde să fie mai credibil decât cuvintele pe care le foloseşti. Degeaba...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală. Tudor Ciuleanu, Steepsoft AI: Sunt fan al muncii hibrid. Acasă, dacă nu ai copii, poţi avea productivitate mai mare, dar la birou poţi fi mai creativ. Business-urile din IT de tip outsourcing clasic, în care co
- Zsuzsanna Toth, HR director, Vodafone România: Cel mai important triaj dintr-o companie este format din CEO, CFO şi directorul de resurse umane. Marketingul şi creşterea businessului sunt extrem de importante, dar trebuie să înţelegem economia companiei,
- Interviu ZF. Josef Karl Pelikan, UNIDO: Competitivitatea industrială a Europei de Est poate creşte dacă sectorul de IT&C şi industria prelucrătoare din regiune lucrează împreună. România poate avea un rol important
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 18 noiembrie 2024
- ZF IT Generation. Sabin Gîlceavă, fondator Leverage Negotiation: Balanţa de putere s-a schimbat în favoarea investitorilor în contextul actual de piaţă. Start-up-urile trebuie să fie mai bine pregătite şi să dovedească rezultate, nu doar să facă promisiun