Vladislav Dabija şi Sorin Popa, Deloitte: Autorizarea CBAM - ce trebuie să facă importatorii vizaţi de taxa pe carbon în 2025 pentru a nu risca blocarea operaţiunilor în 2026?
Planul de implementare a mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră (CBAM), instituit prin Regulamentul Uniunii Europene 956/2023, prevede că, pentru a putea importa mărfuri vizate de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cătălin Stancu, Associated Expert, Horvath: Se putea face mai mult pe zona de energie în 2024. Avem o multime de proiecte, dar tot mai multe se finalizează peste 5-7 ani
- Armata Română semnează cu Otokar pentru furnizarea a 1.059 de autovehicule 4x4 tactice blindate de tip uşor COBRA II, într-un contract de 857 mil. euro. Peste 700 dintre acestea vor fi fabricate în România
- Vladislav Dabija şi Sorin Popa, Deloitte: Autorizarea CBAM - ce trebuie să facă importatorii vizaţi de taxa pe carbon în 2025 pentru a nu risca blocarea operaţiunilor în 2026?
- Analiştii financiari CFA spun că economia a performat sub potenţial în acest an şi va continua să decelereze în 2025. Principalele riscuri: majorarea taxelor, recesiune, dezinformarea şi conflictele armate
- Ungaria: din 2025, deducerile fiscale pentru familiile cu copii vor creşte în două etape