Conferinţa ZF & IMM ClubSustaIMMability – Calea către dezvoltare durabilă 2024.
Antreprenorul responsabil pune sustenabilitatea printre priorităţile de business. Capitalul migrează spre activităţi verzi, iar IMM-urile vor obţine finanţare mai uşor dacă trec proba sustenabilităţii
♦ „Un antreprenor responsabil este un antreprenor preocupat de ESG“ ♦ „Nevoia de sustenabilitate pentru IMM-uri este foarte mare. Raportarea de sustenabilitate este doar o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF & IMM Club: Capitalul migrează spre afaceri verzi: antreprenorii responsabili accelerează adoptarea sustenabilităţii
- Sebastian Tătărângă, fondator şi CEO al lanţului de restaurante de tip fast food Mesopotamia: Una dintre cele mai importante lecţii de business învăţate în cei 14 ani este adaptabilitatea. Adaptarea este esenţială pentru a putea susţine un plan de busines
- Producătorul de carne şi produse din carne Moldovan Carmangerie, controlat de famila Moldovan din Cluj, a revenit pe profit în 2023, la afaceri de peste 107 mil. lei
- Antreprenorul responsabil pune sustenabilitatea printre priorităţile de business. Capitalul migrează spre activităţi verzi, iar IMM-urile vor obţine finanţare mai uşor dacă trec proba sustenabilităţii
- Exclusiv ZF Corporate Sorin Preda, CEO Global Vision: Reinventarea în business nu trebuie să fie o reacţie la presiunea pieţei, ci o strategie constantă pentru a rămâne relevant şi competitiv într-o afacere