ZF NEWS
-
ING Bank România are un nou partener pe zona de comunicare, agenţia Rogalski Damaschin
astăzi, 10:33
-
Emisiunea ŞTIU PE CE LUME TRĂIESC poate fi urmărită în fiecare miercuri, vineri şi duminică, începând cu ora 22:00, la postul TV Aleph NewsAdrian Sârbu, Aleph News: Industria de apărare a României este inexistentă. Apărarea şi mai ales industria de apărare au nevoie de alocare de 10% din PIB. Care sunt cele patru puncte pentru strategia pentru apărarea României
ieri, 18:35
Industria de apărare a României este inexistentă în acest moment, a subliniat Adrian Sârbu în cadrul ediţiei de miercuri a programului ŞTIU... pe larg
-
ZF Live. Gelu Sulugiuc, fost jurnalist de business la Reuters şi Bloomberg. România s-a dezvoltat enorm şi se vede foarte clar cât de mult am beneficiat de intrarea în Uniunea Europeană
ieri, 17:16
Economia României s-a dezvoltat mult în ultimii ani, iar impactul integrării în Uniunea Europeană este vizibil peste tot, de la economie... pe larg
-
Sphera Franchise Group a încheiat anul 2024 cu vânzări de peste 1,5 mld. Lei, în creştere cu 5,4%, şi un profit net de 97,2 mil. Lei, cu 22% peste 2023
vineri, 08:25
-
Urmează conferinţa ZF HR Trends: „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă“. Construcţiile, între creştere şi stagnare: numărul de salariaţi a crescut cu 24% în ultimul deceniu, dar ritmul recrutării s-a temperat în ultimii
23 feb 2025
Ziarul Financiar organizează conferinţa HR Trends 2025 pe 21 martie, cea de-a 19-a ediţie a evenimentului dedicat resurselor umane,... pe larg
-
Grafic: Evoluţia principalilor indicatori de business ai Orange România în 2024
16 feb 2025
-
Grafic: Evoluţia volumelor Coca-Cola HBC în România (2014-2024)
16 feb 2025
-
Grafic: Evoluţia businessului Lidl în România de la intrarea pe piaţă (mld. lei)
16 feb 2025
-
Julien Ducarroz, CEO al Orange România: 2024 a fost un an plin de provocări, dar am continuat investiţiile. Acoperirea reţelei de fibră optică a fost extinsă la încă 278.000 de gospodării. Orange a avut anul trecut venituri de 1,4 mld. euro, mai mici cu 9
13 feb 2025
Grupul Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telecom, a avut în 2024 venituri de 1,4 mld. euro, în scădere cu aproape 9% faţă... pe larg
-
Volumele Coca-Cola în România au scăzut pentru al doilea an consecutiv. Energizantele au cel mai mare declin. „2025 ar putea aduce o uşoară evoluţie pozitivă în volume pentru piaţa de băuturi răcoritoare“
13 feb 2025
Coca-Cola HBC, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a raportat pentru anul trecut în România volume mai mici cu 2,5% pe fondul mediului... pe larg
-
EXCLUSIV ZF. Lidl, liderul comerţului local, anunţă unul dintre cele mai ambiţioase planuri de expansiune. Vrem să mai deschidem 200 de magazine în România până în 2030. România este o piaţă deschisă, dinamică, cu potenţial major de dezvoltare
13 feb 2025
Discounterul german Lidl, liderul comerţului autohton după cifra de afaceri, accelerează puternic dezvoltarea de pe plan local, anunţând 200... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis. Ce spun 12 antreprenori şi executivi
12 feb 2025
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: IT&C: Un deceniu marcat de UiPath, consolidări în telco, stagnare la stat
12 feb 2025
Listarea UiPath – cel mai de succes proiect al industriei de IT din România - la Bursa din New York din primăvara anului 2021 rămâne poate... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: Plus 130%: creşterea cifrei de afaceri a companiilor din România
12 feb 2025
Au fost ani de creştere accelerată a businessului în ultimul deceniu, cu o uşoară frână generată de pandemia de Covid-19 şi un avans... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: De la vacanţa anuală la 3-4 city breakuri pe an şi cel puţin două vacanţe „mari”
12 feb 2025
Românii cheltuie astăzi de aproape nouă ori mai mulţi bani pe vacanţele în străinătate decât în urmă cu un deceniu. În 2014,... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: Dedeman, de la 40 de magazine, a ajuns la 63 plus investiţii în birouri în România şi în hoteluri în Italia şi Elveţia
12 feb 2025
Dedeman, cea mai mare companie antreprenorială din România, condusă de Dragoş şi Adrian Pavăl, şi-a triplat cifra de afaceri în ultimul... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: Cine îţi livrează pizza?
12 feb 2025
În 2014, când Klaus Iohannis a venit la conducerea României, subiectul muncitorilor din ţări din afara Uniunii Europene nu era unul des... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: Peste 4.700 de magazine ca-n Vest! Din Vest
12 feb 2025
România a ajuns să aibă astăzi, la 29 de ani de la deschiderea primului magazin modern autohton (Metro a venit local în 1996), circa 4.700 de... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis: „E foarte bine ca atunci când ai succes să nu te fure peisajul”. Altex, de la 1,5 la peste 7 mld. lei afaceri
12 feb 2025
La finalul anului trecut, omul de afaceri Dan Ostahie, cunoscut în special pentru că a fondat şi dezvoltat retailerul electroIT Altex, liderul... pe larg
-
Ce a însemnat epoca Iohannis. Viitorii lideri politici să fie conştienţi că se cere viziune, iubire şi sacrificiu odată cu această mare demnitate. Businessul şi-a construit zece ani buni, dar de ce are nevoie pentru a construi în continuare?
12 feb 2025
Cifrele vorbesc de la sine despre creşterile exponenţiale ale businessului antreprenorial românesc în ultimul deceniu. În 2014, economia avea... pe larg
Anuare ZF
Cele mai dinamice companii din România 2024 Anuarul Cei mai mari jucători din economie 2024 Anuarul Atlasul de business al Romaniei 2024 Top Tranzacţii 2023/2024 Top 1000 Cele mai mari companii din România 2024 Anuarul Logistică & Transporturi 2024 Anuarul ZF Energie 2024 Top 100 companii antreprenoriale 2024 Branduri româneşti 2024 Cele mai mari companii din România 2023
Coca-Cola HBC, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a raportat pentru anul trecut în România volume mai mici cu 2,5% pe fondul
pe larg