GEN Z Lifestyle. Ce au angajatorii de învăţat de la Taylor Swift şi de ce pentru tineri relaţia cu locul de muncă a trecut din teritoriul neutru la ceva foarte personal?
♦ Taylor Swift este văzută ca un popicon pentru Gen Z, dar ce legătură are strategia ei, care a transformat-o într-un fenomen global, cu cea aplicată de un business care-şi doreşte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fondul de private equity Booster Capital, cofondat de doi foşti executivi din Oresa si alţi doi din Enterprise Investors, a avut first closing şi ţinteşte să obţină 100 mil. euro pentru a investi în IMM-urile din România
- Industria de outsourcing: numărul angajaţilor a crescut cu 3%, salariile cresc uşor, rata de fluctuaţie a personalului scade
- GEN Z Trends. Cine n-are Gen Z, să angajeze! Ce câştigi dacă treci de blocajul „lipsei de experienţă“ şi aduci un tânăr în companie?
- Gen Z Internshipul săptămânii. Start în carieră: Grupul Renault pune pe masă cinci oferte de internship în Bucureşti, Mioveni, Titu
- GEN Z Lifestyle. Ce au angajatorii de învăţat de la Taylor Swift şi de ce pentru tineri relaţia cu locul de muncă a trecut din teritoriul neutru la ceva foarte personal?